Client – Procter&Gamble
Project – P&G testarea inovatiei express (program executat regional, in teren)
Services – implementare, logistica, productie.
Provocarea
Cresterea popularizarii brandurilor si determinarea testarii in randul consumatorilor a 6 branduri pentru gospodarie din portofoliul P&G. Atingerea a 1 din 2 locuinte de pe teritoriul a 3 tari, acoperind un numar de 2.850.000 locuinte, avand la baza un sistem de monitorizare si vanzare cu obiectiv de economisire.
Solutia
Dezvoltarea unui program door-to-door in 60 de orase din 3 tari, dublat de traseul unei caravane care a parcurs peste 250 de orase mai mici. Sistem de raportare si supervizare online si solutie de live-tracking cu acces atat pentru echipa de management a proiectului, cat si pentru client.
Rezultate
Peste 350 de promoteri dotati cu iPad-uri au lucrat intre 6 si 10 luni online, efectuand raportari zilnice; peste 6 milioane de gospodarii vizitate, peste 14 milioane de mostre de produse oferite.