so
lutii

Beiersdorf, Nivea Protect & Refresh

Client – Beiersdorf

Project – Nivea Protect & Refresh

Services – concept creativ, implementare, productie

Provocarea
Lotiunile de protectie solara sunt produse sezoniere, iar comunicarea lor sufoca spatiile media pe parcursul verii. Cum sa iesim in evidenta cu un produs care nu doar protejeaza, dar si racoreste?

Solutia
Crearea unei campanii integrate menita sa trezeasca curiozitatea si sa castige popularitate, in doi pasi: 1. Teasing si 2. Testarea si educarea folosind canale multiple si premii instant.

Rezultate
71.000 de contacte unice in canale relevante: parcuri, plaje, statii de benzina pe drumul spre mare. 55.000 de testari de produs si 17.000 de premii oferite.

descopera alte proiecte

Aparate espresso Philips, demo
Eveniment A-list
P&G testarea inovatiei express (program executat regional, in teren)
British American Tabacco, glo program social selling
Ferrero, Campania Lumea Surprizelor
Ferrero, Kinder + Sport, activare si campanie adresata elevilor
Carrefour, Deschidere magazin Satu Mare
Discovery, Evenimentul Coming closer to you
Beiersdorf, Conferinta de vanzari Sync On
Beiersdorf, Nivea Protect & Refresh
Beiersdorf, Nivea Deo Stress, campanie de lansare
AstraZeneca, Symbicort Turbuhaler Symposium
Beiersdorf, Nivea in shower, campanie de lansare