so
lutii

Carrefour, Deschidere magazin Satu Mare

Client – Carrefour Hypermarket

Project – Deschidere magazin Satu Mare

Services – concept creativ, implementare, productie, achizitie

Provocarea
Organizarea unui eveniment festiv cu ocazia deschiderii magazinului, in care respectarea traditiilor si obiceiurilor locale sa ocupe un rol important; implicarea influencer-ilor si a producatorilor renumiti in zona.

Solutia
Un eveniment care a integrat artisti si lideri de opinie locali (Cristina Kiseleff & Mircea Bravo) pentru a prezenta locuitorilor zonei programul Carrefour – Act for food.

Rezultate
Peste 10.000 de participanți la evenimentul de lansare. Platformele social media au inregistrat peste 16 milioane de interactiuni (11 milioane de vizualizari și 260.000 de like-uri pe Facebook și 5.270.674 vizualizari pe canalul YouTube).

descopera alte proiecte

Aparate espresso Philips, demo
Eveniment A-list
P&G testarea inovatiei express (program executat regional, in teren)
British American Tabacco, glo program social selling
Ferrero, Campania Lumea Surprizelor
Ferrero, Kinder + Sport, activare si campanie adresata elevilor
Carrefour, Deschidere magazin Satu Mare
Discovery, Evenimentul Coming closer to you
Beiersdorf, Conferinta de vanzari Sync On
Beiersdorf, Nivea Protect & Refresh
Beiersdorf, Nivea Deo Stress, campanie de lansare
AstraZeneca, Symbicort Turbuhaler Symposium
Beiersdorf, Nivea in shower, campanie de lansare